KOmbinovaný záchranářský závod

11.03.2014 19:30

S Beenem jsme absolvovali kombinovaný závod dvojic v záchranřině. Já nastoupila do plochy a Jana Pavloušková s Bellčou do sutin. Před začátkem práce jsem dostala popis terénu a info o ,, ztracených " osobách. Taktiku prohledávání terénu jsem zvolila dle větru a to našikmo terénem. První osobu Bee našel poměrně rychle, u druhé už si zahledal. Byla to jeho první práce, kdy od prvního figuranta nedostal odměnu a muselo mu stačit moje pochválení a povzbuzení na další práci, zvládl to skvěle. Celkově jsme si vybojovali 194bodů z 200možných :) Za tuto zkušenost jsem moc ráda, protože jsem měla možnost si vyzkoušet práci, kdy jsem nevěděla, kde jsou osoby ukryté a musela věřit psovi, který mě v tom nenechal. Strašně mě povzbuzuje, když vidím, jaký má Bee o práci zájem a vykonává vše s nadšením.